czwartek, 7 kwietnia 2011

Kredka do powiek Oriflame Beauty < 3



Dzisiaj dotarła do mnie moja nowa miłość, a mianowicie czarna kredka do powiek z Oriflamu! Dodaje zdjęcie jakby ktoś jeszcze nie wiedział jak wygląda (po lewej stronie tekstu) :)
Uważam, że cena ok 15zł jest jak najbardziej właściwa i z chęcią zamówiłabym jeszcze jedną (oczywiście jak ta mi się skończy^^), chociaż gdybym miała zapłacić za nią normalną, regularną cenę (ok 25zł) już bym się zastanowiła. Zaintrygował mnie nietypowy kształt i uwierzcie mi na słowo, ale u dołu jest całkiem grubiutka. Kolor utrzymuje się i wcale nie jest tłusta! Stwierdzam, że wszystko co o niej dobrego przeczytałam jest prawdą. Martwi mnie tylko jedno... w miarę używania szpic będzie się robił coraz bardziej płaski i kreseczki mogą nie wychodzić już tak cienko... wtedy zdecydowanie używać go będę do pokrycia większych powierzchni. Taki mam plan!

Polecam w szczególności dziewczyną odważnym na wieczorowe randki ;)
Kocie oko jeszcze nigdy nie było tak sexy mrrru! < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz