czwartek, 16 lutego 2012

ok... to na czym ja skończyłam?

ach tak
nowy rok nowe wyzwania
chciałabym tak napisać ale to już przecież środek lutego :D
usprawiedliwić się mogę sesją na studiach
śniegiem
mrozem
jutro wyjdę z domu tylko po pączka.

ale nie to że nic nie robiłam (!)

np.: pomogłam troszku przy etiudzie Adama :)

efekt? :D
no nie wiem czy powinien się tu pojawić :D
pierwszy raz w życiu malowałam manekina...
mam nadzieję, że ostatni...
chociaż...

całe szczęście film był czarno biały
B&W




b&w
i Adam w tle

zdjęcia robił Przemek...
mam nadzieję że się nie obrazi, że dodałam te zdjęcia tutaj...
on chyba nie wie, że mam bloga...

może nie jest to cud świata makijażowego, ale zawsze nowe doświadczenie :)

nie wiem czy etiudę będzie można zobaczyć gdzieś w sieci,
jeżeli pojawi się np. na yt to ją wrzucę w nowym poście ;)

a tymczasem
KLIK
zupełnie nietypowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz